Asfalistra365 Guarantee

Τι κάνω σε περίπτωση νοσηλείας;

Βήμα πρώτο: Αναγγελία νοσηλείας

Ενημερώνω τον ασφαλιστικό μου σύμβουλο για τον λόγο νοσηλείας μου, ενημερώνουμε για τα συμβεβλημένα νοσοκομεία καθώς και τους όρους καλύψεις του συμβολαίου μου και για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσω.
Σε κάθε περίπτωση καλώ την γραμμή υγείας της εταιρείας μου και ενημερώνω για την νοσηλεία μου.
Σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού καλώ άμεσα την γραμμή υγείας της εταιρείας μου να μου δώσουν τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζομαι για την νοσηλεία μου, στη συνέχεια ενημερώνω τον ασφαλιστικό μου σύμβουλο για να με ενημερώσει για ότι χρειάζομαι για την νοσηλεία μου.

Βήμα δεύτερο: Εισαγωγή στο νοσοκομείο

Κατά την εισαγωγή μου στο νοσοκομείο ,ενημερώνω το νοσοκομείο για την ασφαλιστική εταιρεία μου, καταθέτω το βιβλιάριο υγείας του κοινωνικού μου φορέα εάν υπάρχει καθώς ενημερώνω εάν υπάρχει συμμετοχή μου σε ομαδικό συμβόλαιο ώστε το νοσοκομείο να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την κάλυψη των εξόδων μου, και να διεκδικήσω όλα τα οφέλη που δίνει το συμβόλαιο υγείας μου.

Βήμα τρίτο: έξοδος από το νοσοκομείο

Ενημερώνω τον ασφαλιστή μου για την έξοδο μου από το νοσοκομείο, με κατευθύνει για τα διαδικασίες και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται ώστε να αποκομίσω όλα τα ωφέλει από το συμβόλαιο μου και να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες ολοκλήρωσης της νοσηλείας μου.

Καλέστε μας τώρα